Dyskusja o przyszłości warsztatów niezależnych nieustannie absorbuje przedstawicieli branży. Niezależne serwisy mają ogromny potencjał, ale by go wykorzystać muszą iść z duchem czasu. Wzorem dla innych jest nowoczesny warsztat Iwony Kornatko – Morela Serwis. Dzięki rozmowie z właścicielką, poznaliśmy jej spojrzenie na rynek napraw oraz szczegóły nowych projektów.
Pani serwis jest z pewnością jednym z najlepiej wyposażonych warsztatów niezależnych w Polsce. Jak udało się Państwu przez 16 lat działalności uzyskać taki standard?
Wynika to z polityki firmy. Od początku działalności kładliśmy duży nacisk na innowacyjność a co za tym idzie wszelkie możliwe środki przeznaczaliśmy na urządzenia i sprzęt diagnostyczny oraz wykwalifikowaną kadrę.
Jaka jest Pani zdaniem przyszłość małych warsztatów, których ze względu na niewielki obrót nie stać na inwestycje w sprzęt czy szkolenia?…………..
Więcej: Łatwiej będzie przetrwać większym – wywiad.